1. Pakkaa palautettava tuote/tuotteet huolellisesti pakettiin ja tulosta sisään täytetty sähköpostitse tilausvahvistuksen mukana liitteenä saamasi palautuslomake. Ethän kiinnitä osoitekortteja tai teippiä suoraan alkuperäiseen tuotepakkaukseen. Pakkaa palautettavat tuotteet aina erilliseen pakettiin!
Mikäli sinulla ei ole mahdollista tulostaa palautuslomaketta, käy palautuslomakkeeksi vapaamuotoinen ilmoitus, mistä selviää
Mikäli maksoit tilauksesi ennakkolaskulla tai postiennakolla, liitä mukaan myös tilinumerosi. Muussa tapauksessa tilinumeroa emme tarvitse, sillä palautuksen pystymme tekemään suoraan maksupalveluntarjoajan kautta sille maksutavalla/ tilille, miltä tilaus on maksettu.
2. Kirjoita paketin päälle Postin palautustunnus 646301 sekä yhteystietomme:
Vie paketti Postin palvelupisteelle ja kerro, että kyseessä on asiakaspalautus palautustunnuksella 646301.
TAI
3. Ota kuitti palautuksesta talteen, josta ilmenee palautuksen seurantatunnus! Kuitti on erittäin tärkeä pitää tallessa, mikäli palautuksen lähetyksen kanssa tulee ongelmia.
4. Paketin meille saavuttua ja sen tarkastettuamme teemme tilauksesta palautuksen. Pyrimme käsittelemään palautukset kolmen arkivuorokauden sisälle palautuksen meille saapumisesta.
Palautus näkyy tilillä 0-3 pankkipäivän kuluttua tästä. Palautus tapahtuu sille tilille/maksutavalle, millä olette tilauksen maksaneet. Palautettavasta summasta vähennetään 4,90€ palautuskulu. Huomaa, että palauttajana näkyy joko Tekant Oy tai Paytrail Oyj.
Tekant.fi Postin sopimustunnus: 646301