Ostoskorisi on tyhjä!

UKK – Usein kysytyt kysymykset
Täältä löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin!
Mikäli et kuitenkaan löytänyt vastausta asiaasi, ota yhteyttä. Asiakaspalvelumme auttaa mielellään!
Tilaaminen ja toimitus 🛒
1. Tein Tekantille juuri tilauksen. Milloin se lähetetään? ▶
Lupaamme, että ennen klo 16:30 tehdyt tilaukset käsitellään ja pakataan vielä saman arkipäivän aikana klo 18:30 mennessä, jolloin ne ehtivät vielä Postin saman päivän kuljetukseen.
Klo 16:30 jälkeen tulleet tilaukset käsitellään pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä.
2. Tein juuri tilauksen, mutta unohdin siitä yhden tuotteen. Kuinka toimin, että saan sen samoilla toimituskuluilla? ▶
Mikäli tilaustasi ei ole vielä ehditty ottaa käsittelyyn, sen täydentäminen onnistuu vielä!
- Tee verkkokaupan kautta normaalisti uusi tilaus, mutta valitse vain sen toimitustavaksi ”Nouto Mopomaatista”, jolloin tilaukseen ei uusia toimituskuluja lisätä.
- Maksutavaksi valitse normaali verkkopankkimaksu.
- Mainitse tilauksen lisätietokentässä, että kyseessä on täydennystilaus.
- Nostellaan tämä täydennystilaus sitten manuaalisesti aiemman tilauksen matkaan.
HOX! Täydennystilaus nostellaan aina "manuaalisesti" aiemman tilauksen matkaan samaan pakettiin. Alkuperäisellä tilausvahvistuksella tämä lisätilaus ei näy.
Mikäli tilaus on ehditty ottaa jo käsittelyyn, ei siihen voi valitettavasti enää lisäyksiä tehdä.
3. Tein juuri äsken tilauksen, mutta haluan peruuttaa sen / poistaa siitä tuotteen. Kuinka toimin? ▶
Jos tilaustasi ei ole vielä ehditty ottaa käsittelyyn, muutokset siihen onnistuvat hyvin.
Ota yhteyttä sähköpostiimme asiakaspalvelu@tekant.fi niin katsotaan homma kuntoon.
Mikäli tilaus on ehditty ottaa jo käsittelyyn, ei siihen valitettavasti voi enää muutoksia tehdä. Tällöin voit palauttaa sen saavuttua palautusohjeen avulla.
4. Miten pääsen seuraamaan tilaukseni kulkua? ▶
Kun olemme lähettäneet tilauksesi, saat tilausvahvistuksen josta löydät JJFI-alkuisen seurantatunnuksen, jonka avulla pääset seuraamaan tilauksesi kulkua Postin seurannasta.
Kestää hetki, kun paketit Postin seurantaan päivittyvät, älä siis heti hätäile, kun tilaus ei heti seurantatunnuksen saatuasi seurannassa näy.
5. Paljon Tekantilla on postikulut? Onko teillä ilmaisia toimituskuluja? ▶
Toimituskulut ovat 4,89e. Yli 120€ tilauksiin tarjoamme toimituskulut veloituksetta. Mopomaatista nouto on aina ilmainen!
6. Voinko noutaa tilaukseni suoraan paikan päältä Oulusta? ▶
Tee tilaus normaalisti verkkokaupan kautta, mutta valitse toimitustavaksi Nouto Mopomaatista. Voit noutaa tilauksesi Mopomaatista joustavasti 24/7 heti, kun saa mieltä tekstiviestitse noutoviestin.
Varastolla paikan päällä meillä ei ole enää myyntiä tai asiakaspalvelua, vaan tilaukset Mopomaattiin pitää tehdä aina verkkokaupan kautta.
7. Juuri tekemäni tilauksen tuote näyttää nyt olevan loppu, milloin saatte lisää tuotetta ja milloin tilaukseni lähetetään? ▶
Ei valitettavasti voi. Tilaaminen tapahtuu helpoiten ja vaivattomimmin verkkokaupan kautta palvelun nopeuttamiseksi ja väärinymmärryksien välttämiseksi.
8. Mistä tiedän, että tilaukseni on noudettavissa? ▶
Saatte tilauksen yhteydessä syöttämääsi sähköpostiin ja puhelinnumeroon/OmaPosti-sovellukseen ilmoituksen, kun tilaus on noudettavissa. Syötä siis puhelinnumero ja sähköposti varmasti oikein
9. Voiko teille tehdä puhelintilauksia? ▶
Ei valitettavasti voi. Otamme tilauksia vastaan vain verkkokaupan kautta palvelun nopeuttamiseksi ja väärinymmärryksien välttämiseksi.
10. Lähetättekö kirjeenä? ▶
Emme lähetä. Pakettitoimitus toimii todella hyvin ja luotettavasti! Olemme luopuneet kaikista kirjalähetyksistä niiden hitauden, epävarmuuden ja seurattamattomuuden takia. Suosimme pakettia, kaikki meiltä lähtevät paketit ovat perillä pääsääntöisesti 1-2 vuorokauden kuluessa lähetyksestä sekä pystyt helposti seurantakoodin avulla seuraamaan pakettisi kulkua.
Tiesitkö, että vuodesta 2015 olemme lähettäneet yli 290 000 pakettia, eikä yksikään ole Postiin hukkunut! Kaikki "hukassa" olleet paketit ovat aina loppujen lopuksi löytyneet!
10. Sain väärän tuotteen, kuinka toimin? ▶
11. Sain väärän tuotteen, kuinka toimin? ▶
Todella suuret pahoittelumme toimituksen virheestä. Ole yhteydessä sähköpostiimme asiakaspalvelu@tekant.fi. Liitä mukaan kuva väärästä tuotteesta sekä tilusnumero käsittelyn nopeuttamiseksi, niin hoidetaan asia heti kuntoon.
12. En tiedä käykö tuote mopooni/Haluan tietää lisää tuotteesta. Kuinka toimin? ▶
Ota yhteyttä sähköpostiimme asiakaspalvelu@tekant.fi, mikäli haluat varmistaa osan sopivuuden mopoosi tai saada esimerkiksi lisää mittatietoja tuotteesta niin mittaillaan! Autetaan mielellämme.
13. En löytänyt valikoimistanne etsimääni tuotetta. Saisitteko sitä valikoimiin? ▶
Ota yhteyttä, niin katsotaan mitä voidaan tehdä! Tuotevalikoimamme kasvaa jatkuvasti, joten todella mielellämme kuulemme kehitysehdotuksia tuotevalikoimaan liittyen!
14. Olen tekemässä isoa tilausta. Saako teiltä alennusta? ▶
Lähtökohtaisesti näet parhaat hinnat suoraan verkkokaupasta. Kuitenkin yli 500€ kertaostoksesta pystymme yleensä laskemaan pientä paljousalennusta!
Laita viestiä sähköpostiimme asiakaspalvelu@tekant.fi, niin katsotaan mitä voimme tehdä!
Maksaminen 💳
1. Valitsin tilaukseni maksutavaksi ennakkolaskun. Milloin tilaukseni lähetetään? ▶
Ennakkolaskulla maksetut tilaukset käsittelemme, heti saatuamme asiakkaalta vahvistuksen maksusta tai maksun kirjauduttua tilillemme. Vahvistuksen maksukuitista voitte toimittaa sähköpostiimme asiakaspalvelu@tekant.fi.
2. Maksoin tilaukseni verkkopankilla. Rahat lähtivät tililtä, mutta en saanut tilausvahvistusta. Kuinka toimin? ▶
Pahoitteluni kohtaamastanne ongelmasta. Oletteko yhteydessä sähköpostiimme asiakaspalvelu@tekant.fi niin selvitellään hetimmiten asiaa. Liitä mukaan nimesi ja arvioitu tilausaika käsittelyn nopeuttamiseksi.
3. Valitsin tilaukseni maksutavaksi Walleyn laskun/osamaksun. Tilaukseni mukana ei kuitenkaan tullut laskua. Mistä saan laskun? ▶
EI huolta, yhteistyökumppanimme Walley toimittaa tilauksen laskun tilauksesta katsottuna seuraavan kuukauden loppuun mennessä!
Palautus & Reklamaatio 🔄📦
1. Haluan peruuttaa tilaukseni. Kuinka toimin? ▶
Mikäli tilaustanne ei ole vielä lähetetty, voitte peruuttaa sen veloituksetta ilmoittamalla meille asiasta sähköpostitse. Mikäli tilauksenne on jo toimitettu, tarkemmat ohjeet löydätte alla olevasta kohdasta.
2. Haluan palauttaa tuotteen. Kuinka toimin? ▶
Kaikilla käyttämättömillä tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus alkaen tuotteen vastaanottamisesta. Tarkemmat palautusohjeet löydät täältä: Palautusohjeet.
3. Onko palautus ilmainen? Paljonko palautus maksaa? ▶
Mikäli kyseessä on viallinen tai väärä tuote, palautus on ilmainen. Muussa tapauksessa palautus maksaa 4,90€, joka vähennetään palautuksen saavuttua palautettavasta palautussummasta.
4. Tilasin yli 150€ tuotteita, joista palautin osan. Miksi minulta on nyt veloitettu postikulut? ▶
Sinulta ei veloitettu toimituskuluja, koska tilauksesi arvo oli yli 150€. Mikäli palautuksen jälkeen tilauksesi arvo jää alle 150€, palautettavasta summasta vähennetään myös nämä postikulut.
5. En tarvitsekaan tilaamaani tilausta. Voinko jättää sen noutamatta? ▶
Nopeimman palautusprosessin takaamiseksi haluamme, että noudat tilauksesi, jonka jälkeen palautat sen meille palautusohjeiden mukaan.
7. Tuotteessani on ongelma. Kuinka toimin? ▶
Reklamaatiot on tehtävä aina kirjallisesti sähköpostitse asiakaspalvelu@tekant.fi. Liitä mukaan kattava kuvaus ongelmasta sekä kuvia ongelmasta käsittelyä nopeuttaaksesi.
8. Haluan vaihtaa tuotteeni toiseen. Kuinka toimin? ▶
Suoraan toiseen tuotteeseen vaihtaminen ei ole mahdollista. Palauta tarpeeton tuote palautusohjeen mukaan ja tee kokonaan uusi tilaus uudesta tuotteesta.
9. Minulla on vielä kysyttävää. Mistä saan apua? ▶
Nopeiten meidät kiinni saat sähköpostitse asiakaspalvelu@tekant.fi. Ota yhteyttä niin pyritään löytämään yhdessä ratkaisu ongelmaanne!
Varaosat ja valikoima 💳
1. Mistä tiedän, että sopiiko tuote mopooni? ▶
Löydät tuotesivun "sopivuus" kohdasta kaikki sopivat mopo- ja skootterimallit. Jos kuitenkin sopivuus mietityttää laita meille ihmeessä viestiä sähköpostiimme asiakaspalvelu@tekant.fi.
2. En löytänyt verkkokaupasta tarvitsemaani varaosaa. Saatteko tilattua? ▶
Tukkuriemme valikoima kattaa pitkälti yli 500 000 osaa, eli verkkokaupassa on näistä varaosista vain murto-osa. Laita meille viestiä, niin katsotaan saadaanko tilattua tarvitsemaasi varaosaa hyllyyn! 🙂
3. Voinko palauttaa tilamaani varaosan, jos se ei sovi?▶
Käyttämättömällä ja asentamattoamlal osalla on aina kuluttajasuojan mukainen 14 vuorkauden palautusoikeus!
Asiakaspalvelu 🛒
1. Minulla on vielä kysyttävää. Miten saan Tekanttiin yhteyden? ▶
Koski asiasi mitä tahansa, meille saa laittaa aina viestiä!
Lähetä meille rohkeasti sähköpostia asiakaspalvelu@tekant.fi tai Whatsapp-viestiä! Vastaamme nopeasti!
Voit ottaa yhteyttä myös alla löytyvän lomakkeen avulla, sekin on tosi kätevä!